Gwiazdka w galerii handlowej

Gwiazdka w galerii handlowej

0 194
galeria

Centra handlowe oprócz oczywistej funkcji lokalizacji związanej z zakupami pełnią także rolę miejsca, gdzie warto bywać. Meetingi towarzyskie, wyjścia do kina, na lunch lub kawę, spotkania z przyjaciółmi – wszystko to odbywa się coraz częściej w galeriach handlowych. W związku z tym w ostatnich latach to właśnie eventy zyskują na popularności jako jedno z najbardziej skutecznych narzędzi marketingu.

Promocja galerii

Ta forma promocji łączy w sobie wiele rodzajów komunikacji, które umiejętnie wykorzystane mogą pobudzić wzrost zainteresowania daną marką. Eventy przyciągają do centrów handlowych całe rzesze klientów, umożliwiając znaczące poprawienie wyników sprzedaży. Odpowiednio zaplanowane wydarzenie daje szansę na wykreowanie konkretnego przekazu marketingowego, pozostającego we wspomnieniach odbiorcy. Czas przedświątecznych zakupów to jeden z popularniejszych okresów promocji obiektów handlowych. Galerie kuszą sezonowymi stoiskami, targami np. eko-produktów lub rękodzieła. W wielu z nich organizowane są Mikołajki lub inne formy atrakcji. Do wyboru istnieje cała gama możliwych sposobów zaangażowania klienta w wydarzenia na terenie obiektu.

Jako, że Boże Narodzenie kojarzone jest z rodziną i domowym ciepłem, duża część eventów adresowana jest do najmłodszych i ich rodziców. Do „kanonu” weszło wykonywanie zdjęć z Mikołajem i jego orszakiem pośród specjalnej scenografii rodem z Laponii. Często spotkanie ze znanym Świętym urozmaicone jest rozdawaniem słodyczy przez jego pomocników. Wiele miejsc oferuje możliwość napisania listu zawierającego opis wymarzonych prezentów lub warsztaty wykonywania kartek i ozdób choinkowych pod nadzorem  wspierających Śnieżynek. Rodzice z wdzięcznością pozostawią dzieci pod opieką pracowitych elfów na czas robienia zakupów.

Kreatywne atrakcje

Popularne są także różne formy konkursów, w których nagrodą jest prezent spod choinki. Opcji jest wiele: tor przeszkód pokonywany w stroju Mikołaja, wyścigi w wykonywaniu najdłuższego łańcucha choinkowego lub ugniataniu ciasta na pierniki, ciągnięcie sań na czas, a także quiz wiedzy o świątecznych zwyczajach. Co odważniejsze dzieci mogą w zamian za podarunek wykonać piosenkę, zatańczyć lub powiedzieć wierszyk. Dla dorosłych bardziej atrakcyjne będzie losowanie prezentów spośród np. wrzuconych do urny paragonów z zakupów dokonanych na terenie galerii.

Szeroką publiczność przyciągną spektakle lub występy o świątecznej tematyce przeplatane interaktywnymi animacjami. Ponadto warto rozważyć zaproszenie znanej gwiazdy, która da mini koncert lub przeczyta którąś z pięknych bajek w tematyce Bożego Narodzenia. Fani mocniejszych wrażeń z chęcią obejrzą popisy akrobacji aniołków na szczudłach lub Mikołajów-alpinistów wspinających się na dach obiektu.

Ideą świąt jest także dzielenie się, dlatego nie ma lepszego czasu na zorganizowanie charytatywnej aukcji lub innego projektu z zakresu CSR. Serca wielu osób są w tym okresie bardziej otwarte, istnieje więc realna szansa, że organizowana zbiórka pozwoli realnie pomóc np. potrzebującej osobie przy jednoczesnym budowaniu pozytywnego wizerunku galerii.

Czas przedświątecznych przygotowań sprzyja pozyskiwaniu nowych klientów oraz zwiększaniu zaufania i przywiązania stałych bywalców. Im więcej osób uda się zaciekawić trwającycm w galerii wydarzeniem, tym większa szansa na efektywne zwiększenie zysków z ich zakupów. Ponadto umiejętnie przeprowadzony event powoduje zauważalny wzrost zainteresowania produktami i markami obecnymi w obiekcie.

BRAK KOMENTARZY

Zostaw odpowiedź