Świąteczne akcje promocyjne – czas start!

Świąteczne akcje promocyjne – czas start!

0 355
akcjepromocyjne

Ozdobione centra handlowe, ulice i świąteczne reklamy… Atmosfera zbliżających się świąt od zawsze wprowadzała ludzi w wyjątkowy, pozytywny klimat i, co istotne, z punktu widzenia wszystkich przedsiębiorców, w prawdziwy szał zakupów. Okres bożonarodzeniowy to zatem idealny czas na przeprowadzanie różnorodnych akcji promocyjnych i reklamowych zarówno na rynku B2C, jak i B2B.

Atrybuty takie jak rodzinne spotkania, prezenty, choinka, szopka czy kolędy od dawna wykorzystuje się w działaniach marketingowych. Odwoływanie się do tych wartości nie pozostaje w końcu bez znaczenia dla wizerunku firm. Warto zatem wykorzystać ten czas i przygotować odpowiednią akcję, która sprawi, że działalność będzie postrzegana jako „rodzinna i ciepła”.

akcjeswiateczneNajlepszymi na to sposobami są z pewnością eventy organizowane w miejscach publicznych – gry i zabawy ze Świętym Mikołajem, tworzenie ozdób świątecznych czy malowanie twarzy dla najmłodszych przyciąga uwagę przypadkowo przechodzących w pobliżu osób. Coraz częściej spotkać można także stoiska z lokalnymi wyrobami, które doskonale sprawdzą się na bożonarodzeniowym stole. Wszelkiego rodzaju świąteczne akcje promocyjne, w tym w szczególności te skierowane do dzieci, spotkają się z pozytywną reakcją konsumentów. Aby event taki nie kojarzył się ludziom z postępującą dookoła komercjalizacją, warto nie podkreślać zbytnio znaczenia firmy czy marki – dzięki temu z dużo większym prawdopodobieństwem uda się poszerzyć świadomość marki, ocieplić jej wizerunek i, co więcej, wyróżnić się na tle konkurencji.

Okres bożonarodzeniowy to także idealny czas na zaciśnięcie więzi i kontaktów w sektorze B2B. Warto stworzyć spersonalizowany i oryginalny prezent dla swoich biznesowych partnerów. Jedną z form prezentu może być na przykład świąteczne przyjęcie, na którym kontrahenci będą mieli możliwość poznania ludzi z branży. Taki bankiet to również bardzo dobra okazja, aby polepszyć kontakty z klientami.

eventswiatecznyW bożonarodzeniowym okresie nie powinno się zapominać o swoich pracownikach – to dokonały czas, aby w natłoku obowiązków zatrzymać się na chwilę i podziękować im za współtworzenie firmy, tym samym doceniając ich pracę. Takie działania znacząco wpływają na wzrost motywacji, efektywność, jak i przywiązanie do firmy. Oprócz prezentów materialnych, bardzo dobrze sprawdzają się specjalne eventy, w których mogą uczestniczyć zarówno pracownicy, jak i ich rodziny. Wigilia pracownicza może stanowić podsumowanie zmagań z całego roku i poprawić kontakty pomiędzy wszystkimi pracownikami.

Święta to najbardziej magiczny czas w ciągu całego roku. Warto pamiętać więc, że w tym szczególnym czasie odpowiednio zorganizowane akcje promocyjne czy eventy mogą w znaczącym stopniu przyczynić się do poprawy wizerunku firmy, a co za tym idzie – przynieść ze sobą realne korzyści.

BRAK KOMENTARZY

Zostaw odpowiedź